2016年1月25日 星期一

卓韻芝也轉會

<小腿脫毛前傳>


自問買野都比較精明,會事前上網爬文做下功課、又或者試過先會比錢!
但原來睇過、試過都會揀錯…..
話說,早幾年仲係大學生個陣,返 part-time dd想搞搞身上的毛毛,見到個間大集團、咁多代言人,又有學生半價優惠就 join 咗小腿….因為我鐘意著短褲,但偏偏小腿毛毛比較粗同密,所以第一個target就係呢 part! staff就講佢地部機係用755nm激光,係最有效做到徹底脫毛,但做 treatment 之前要敷冰,凍到隻腳開始痺痺地就開始做,不過都仲會feel到有d痛,而成個過程大約45分鐘。做咗幾次之後,毛毛係少咗同幼咗,但之後d幼毛脫極都仲有,脫完又生、脫完又生,每兩個月又要花時間返去脫….好煩!所以後來我都跟謝婷婷Medilase
最近睇到卓韻芝個段片,講左脫毛唔使敷冰,原來佢都經歷左我以前經歷過的~



(卓韻芝段片Youtube search :卓韻芝 脫毛你識揀就有) 
卓韻芝講嗰部機,就係Medilase用緊嘅Pro-UTM Laser Technology有內置冷凍系統,激光發射前會噴足夠的冷凍劑去保護皮膚,起碼可以慳返唔少時間!! 同埋佢地個Pro-UTM Laser Technology好似勁好多,講真我覺得脫毛最緊要徹底有效果,而唔係好似我大學時脫小腿咁,脫到唔知點咁,幼毛keep住生。宜家連卓韻芝都轉埋,證明我冇揀錯啦!!

登記體驗medilase PRO-Test: https://goo.gl/Ctvvuq
資料來源:

沒有留言:

張貼留言