2014年4月30日 星期三

巴塞隆納

巴塞隆納
踢足球個陣, 巴塞隆納就聽得多喇! 但其實如果去旅行既話呢, 巴塞隆納都係一個好好玩既地方黎嫁! 個到D野食不單止好味, 而且去觀光既地方都幾多。由於我個次去既時間唔多, 都係逗留左3日。
就等我介紹一下巴塞隆納有咩地方係必去啦!

1. 波加特爾(Bogatell)
波加特爾是巴塞隆納最熱門的海灘之一,連接至漫長的石頭步道,是慢跑、溜冰和騎自行車的理想地點。由於人行道地勢較高,因此您幾乎不會注意到市區的交通。波加特爾的海灘俱樂部都瀰漫悠閒氛圍,還會播放時尚音樂。
國家地理雜誌(National Geographic) 將巴塞隆納海灘列為全球最佳海灘,毫不令人意外。探索市區一整天之後,跳入海中清涼一下無疑是最佳享受。巴塞隆納自1992 年夏季奧運結束後便投入無數預算,以保持乾淨的沙灘和海水。最後成效卓著!
2. 奎爾公園(Parc Guell)
奎爾公園又稱桂爾公園,加泰羅尼亞語是Parc Güell,高第最忠貞的支持者奎爾伯爵、在巴塞隆納市郊的這座厄爾卡梅爾(El Carmel)山上上計劃建立一座住宅區,於是請高第設計建造,原本的計畫是有60個基地可供建設,預計先建好六棟房子。但是後來只建好兩棟,1904年完成後由於沒人買、高第就自己買下並於1906年-1926年間居住與此,如今它的舊居成為高第住宅博物館。
連梁詠琪都有係到同佢老公拍過新MV, 對於我黎講, 呢度一半係參觀藝術既地方, 有一半就係公園, 係呢個公園行到去最頂部, 都可以飽覽曬成個巴塞隆納既風景。

3.魔幻噴泉(Font Magica) 
依度係必去既地方, 而且仲要係免費架, 但呢個噴水池既表演加上佢D音樂真係好正, 令個到既參選人士都好投入, 友人同我地都忍唔住跳埋舞, 不過要注意行得個水池太近係會濕晒嫁, 不過真係玩得好開心。

沒有留言:

張貼留言