2014年10月22日 星期三

新加坡的酒吧街

話就上個月飛左新加坡...

終於入住左傳說中的"有架船係上面既酒店" - Marina bay sands

其實我想住好耐嫁啦.. 不過次次黎星加坡都唔岩時間.. sad



由油店房望出去既view... 真係好正 <3 哈哈.. 出賣左友人





住係Marina bay sands梗係要上去SKY 57個到游下水, 不過想講既係... 期望太多註定難過... 人實在太多, 根本冇個種好Relax 同好嘆既feel.. 不得不提, 個泳池個層會有一間好貼心既小店... 因為個到有泳衣, 棉條, 拖鞋賣嫁... 因為我當日黎m, 所以即日係個到買左棉條用, 你知啦... 咁靚既泳池是不能夠浪費!!!





游完水就落酒店地下個到食buffet.... 野食係幾多元化, 但口味一般, 哈哈, 可能我要求太高?!





食飽飽就上去換3去傳說中既酒吧街Mohammad Sultan Rd.

(建議可乘的士, 因為路程短, 又平又方便)

利申: 本人每一次去不同既地方都會去當地既酒吧街, 見識一下當地既夜生活文化...

我同友人都隨便簡左一間酒吧... 我發覺每隔幾間酒吧都會有live band show...

氣氛是不錯的... 但我發覺酒吧街Mohammad Sultan Rd 是比較少當地人..

最開心是可以即場點唱.... 大家估唔估到我點咩歌?

MJ - Beat it!!!!!!

再夜多少少就越黎越多人,, 當晚仲有外國人聞歌起舞...

氣氛真係好熱鬧!

入左2杯就走啦... 因為聽朝早機... sad....



不過係酒店望出去既夜景就係好靚...

沒有留言:

張貼留言