2014年10月27日 星期一

北京夜市必去 -王府井大街

王府井大街



王府井大街食街: 好多北京傳統野食.. 價錢平, 似台灣既夜市...不過就細好多..



其實預1個半鍾就可以行完, 不過我去個陣, 人太多, 逼左好耐!

王府井大街個到有條食街.... 我一行入去就已經見到好多人... 人山人海...

第1間店就已經見到褐子...活生生架..雖然褐子已經串左落竹籤到.. 但褐子D腳仲識郁...







即整即食既冰糖葫蘆... 咁大個女第1次食!!! 唔凍既... 比平時個D易入口!



呢檔d蟹好大隻... 但我唔敢試... 因為衛生問題



爆肚 <-- 出名...d店員仲會唱曬打油詩咁... 好搞笑





炒栗子好正!!! 又抵食...!!





不論你身處係北京定上海.. 酸奶都係一種好受歡迎既飲品... 隨便係街到都見到有酸奶賣..

就好似香港周圍都見到貢茶一樣咁普遍....

北京酸奶 VS 上海酸奶 個口味係有d唔同.... 北京係酸d...

酸奶係似乳酪味

沒有留言:

張貼留言