2015年9月10日 星期四

激光脫毛 MediLASE 不一樣的脫毛科技


係乘客面前,空姐永遠都係表演得大方得體,斯文有禮;儀容方面永遠都係做足一百分。相信你從未見過面油滿面既溶妝空姐,如果有你都真係要去買六合彩喇。因為airline一般對空姐既外觀非常嚴格,這可是公司形象…….
我與其他空姐一樣,都經常到外地買護膚化妝品,因為可以買不同地方限定版,當然更多是因為有D香港無既。但有D「美容錢」,點都係要香港洗。最近我地成班空姐傾得最hit,就係激光脫毛。可能你會問,「激光脫毛唔係咩新野啦,依家先討論?」因為以前一諗到做脫毛,都係去 Musee 或者Dermes,不過原來聽返朋友講先知 musee唔係提供激光脫毛服務, 而係彩光, 咁究竟當中激光脫毛同彩光脫毛有咩分別呢? 

賣廣告賣到所有地鐵站都有, 只是$500就可以脫腋下及Vline,  以為好抵, 原來是彩光, 者是做唔到徹底脫毛效果, D 毛脫完還是會再生, 我經常不在香港,  有時間都陪男朋友或是和家人多點相處, 所以時間也是我其中一個考慮因素。既然彩光脫毛是做不到徹底脫毛效果,  我才不會浪費時間去脫。

激光脫毛同彩光脫毛大不同
原來當中最大既分別係激光脫毛係真正可以做到徹底脫毛效果, 而彩光脫毛雖然平, 但做唔到長久既效果!  一般黎講呢, 彩光光源比較弱同分散,只可以打進皮膚表層,去除外露的粗毛, 但皮膚深層就接觸唔到, 所以彩光脫毛就做唔到長久既效果!其實大家俾錢出去, 都係想一勞永逸, 希望唔好再受毛毛既困擾, 所以我都建議大家花多少少錢, 去做激光脫毛!


最新激光脫毛 MediLASE引入No.1 科技
但最近見到有一間新店755nm激光脫毛 MediLASE也熱烈進行宣傳中,咁佢有得試做PRO Test (可按此試做免費PRO Test),  我當然要去了解一下。MediLASE引入最新激光脫毛科技, 聲稱可以做到接近無痛脫毛體驗, 我因為真係好驚痛, 忍唔住去左做資料搜集! 
激光脫毛 MediLASE獨家引入左MediLASE Pro-U Laser Technology 24mm,有全球最大既24mm放射機頭、專利EPID Cooling System 內置智能降溫系統等等,可以更加準確咁打D幼細毛毛,變相令成個激光脫毛療程既進度更快。除了療程時間亦大大縮短之外,仲更有效打進皮膚深層,快d做到有效脫毛效果。

激光脫毛 MediLASE vs Dermes有甚麼分別呢?
下面分享下我作為MediLASE vs Dermes的脫毛服務作出分析 (如果有唔岩, 麻煩話俾我知):
1.放射機頭較大
MediLASE Pro-U Laser Technology 24mm 配合24mm放射機頭,讓激光能更深入毛囊底部,更有效達至徹底脫毛,可以慳番5倍療程時間咁多! 比起同級既755nm激光脫毛儀器快50%, 而做小腿位置只需9分鐘。 反觀Dermes 呢, 用既只係12mm機頭!
2.使用專利金
係Dermes做過激光脫毛都知道會用風機同埋凍包黎降溫, 其實做既過程係唔舒服, 因為真係太凍, 凍到個人有d麻目!而激光脫毛 MediLASE Pro-U Laser Technology 24mm 呢部儀器內置左 EPID Cooling System 內置智能降溫系統,係激光發出之前就會釋放 -20度既冰感霧化冷凍劑cryogen, 作用就係冷凍及鎮靜肌膚,保護皮膚免受傷害,就唔需要用風機同埋凍包等等既野, 聽落幾正。而且MediLASE是保證用原廠正貨Cryogen的,真正做到安全舒緩及鎮靜肌膚加上,係由電腦程式控制皮膚受冷程度,咁就更安全。Dermes方面,用冷風機一邊做激光一邊吹凍風,雖然可以減少不適,但凍到好唔舒服, 冬天做仲想死添! 
3. Clinical Depatment
激光脫毛 MediLASE中心度有Clinical Department , 呢個專業團隊係由美國生產商臨床光學專家同註冊西醫生組成, 會全天侯提供醫學分析同療程建議, 呢點dermes 就無呢個服務喇!! 你知啦~ 係高空3萬呎工作, 皮膚係比一般人乾。 記得有一次係dermes 做完laser, 之後第2日就飛。點知皮膚好痕, 但又唔知點好, 原來係因為太乾, 但個刻佢地無即時理我, 過左好耐先覆我, 真係令我好擔心。而激先脫毛 MediLASE 設有Clinical Department 目的係為客人提供最安全同最專業既激光脫毛服務,仲要引入咗套醫院級既管理系統叫「DCIMS醫療電子服務追踪系統」。而Dermes 暫時未有相關服務, 這一個服務也是好像只有MediLASE這一間激光脫毛中心先有的, 值得加分。

因為我都心思思想做小腿同上唇脫毛, 我見到佢地有得做免費PRO-test登記, 所以我都忍唔住登記左: http://goo.gl/Ctvvuq


參考資料:

沒有留言:

張貼留言