2015年9月11日 星期五

分享親身在激光脫毛MediLASE療程效果!!

分享親身在激光脫毛Medilase療程效果!!
好多朋友或者讀者都知我係激光脫毛Medilase到做脫毛, 我發覺大家最concern既係我係激光脫毛Medilase做完既效果….令我十分害羞! 不過基於好野唔怕同人分享, 所以我都鼓起我人生最大既勇氣, 同大家分享激光脫毛Medilase既效果…希望大家唔好取笑我。
我係上年年尾就係激光脫毛Medilase 買左小腿既激光脫毛療程, 到左今年9月, 做左第5次療程之後, 就已經無曬啦! 由於之前無影低相. 俾唔到大家睇激光脫毛Medilase療程既對比圖, so sorry ><
不過大家可以睇下做完激光脫毛Medilase療程之後既效果:
由於工作關係, 我成日都Keep住化妝, 加上係高空3萬呎上工作, 粉底成日唔貼服, 皮膚已經好乾, 用極d護膚品又唔吸收, 後來聽同事講…做激光脫毛去面毛, 無論對化妝定護膚都有好大幫助, 所以忍唔住再係激光脫毛Medilase join左面毛, 尋日就去左做第1次激光脫毛Medilase面部療程。
題外話, 我上去都過左聖誕節啦... 但仲有聖誕樹係度... 都幾靚, d色好特別....
同埋撞到明星呀... 不過我唔係好記得佢叫咩名... 淨係知有係tvb拍戲哈哈~~
之後我上網search, 原來有好多名人都係激光脫毛Medilase度做 treatment 架~~
我近期最愛蝦頭呀!!! 
下次再同大家share下脫完面毛後上妝同清潔皮膚係咪真係有效左先!
以下既網站就可以登記體驗激光脫毛Medilase Pro-U Laser Technology 24mm既新科技, 仲可以揀Medilase旺角朗豪坊旗艦店:http://goo.gl/Ctvvuq

沒有留言:

張貼留言